Salı, Eylül 25

hayatin akisi,sobe.......

Pek ugrasamiyorum bu siralar blogumla.Malumunuz ramazan da insanin vakti olmuyo.Helede selin gibi huysuz ve yaramaz bir kiziniz varsa.Sormayin iki gundur neler cektigimi.Hele dun okadar huysuzdu ki artik sinir krizi geciriyodum nedensiz agladi.Bende hic orali olmadim nezaman susucak diye daha bi bagirmaya aglamaya basladi.Bahceye indirdim,oyuncaklarini verdim banamisin demedi.Uyuyakaldi da biraz rahat nefes aldim.Burnu falan akiyodu,birazda istahsiz heralde soguk alginligi var ama cok ta kotu degil.Simdi amcasi ve teyzesi ile alisverise gittiler.Bizde askim kaanim la oynuyoruz sebek okadar tatli ki.Bu arada zeynepcigim beni sobelemis sevdigim seyler hakkinda hemen gecte olsa cevapliyorum.

1)Oncelikle buyuk askim dunyalar tatlisi esimi abdili cok ama cok severim
2)huysuz ve tatli biricik kizimi,yasam kaynagimi,selinimi cok severim
3)annemi,babami kardeslerimi olculemez derecede bir sevgiyle severim
4)alis veri yapmayi her kadin gibi cok severim
4)kitap okumazsam buyuk bir boslukta hissederim kendimi.Kitaplari severim
5)muzik ruhun gidasidir ya iste o yuzden sezen aksuyu dinlemeyi cok severim
6)yakinda bende yumurta cikaricam cunku tam bir tavuk manyagiyim.Tavuge bayilirim
7)Yagmurlu havalari,ciseleyen yagmurda yurumesini severim
8)bazen cok olmasa da yalniz kalmayi severim
8)kendimle ugrasmayi,suslenmeyi severim
9)kaani farkli kiliklara sokup,onunla ugrasmayi,katila katila gulmeyi severim
10)bloglar alemini,sizleri cok severim
11)hayati,insanlari buyuk allah imi cok ama cooooooook seviyorum

bende canim arkadasim aynuru,sakisi,sobeliyorum.Kizlar sobeeeeeee.....

14 yorum:

zeynep dedi ki...

resimde çok güzel çıkmışsınız. tü tü tü tü maşallah:)))

blacklebron dedi ki...

bi maşallah da bendennnnn ((:

aynur dedi ki...

canim arkadasima bi yorumda ben yazayim dedim.bilmezmiyim ne cekdigini bu aralar selin kimseyle anlasamiyor, eskiden biraz bize getiriyodum sakinlesiyodu simdi bende de durmuyo. Ama kizi kaan efendi boyle yapti nerden cikdi oyle patdiye ne guzel evin tek gulu tek bebegiydi.Gitdiiii selinin saltanatiiiii gitdiiii...

pınar dedi ki...

resme bayıldım. harikasınız ikiniz de. ana-kıza bir maşallah da benden:D

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok güzel bir fotoğraf, maşallah.
Çılgın kızı ve seni öpüyorum :)))

Emre dedi ki...

Geçmiş olsun selin hanıma, ne inatçı oluyorlar dimi, sen susar diye üstüne gitmiyosun o daha da sinirleniyo, ne enerji var yahu bu çocuklarda.

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM MAŞAALLAH,ÇOK TATLI ÇIKMIŞSINIZ KIZINLA.BELKİDE KEYFİ YOK DİYE HUZURSUZLUK YAPTI,İNŞAALLAH ÇOK İLERLEMEDEN GEÇER CANIM.KAAN I VE SELİN İ ÖPÜYORUM ÇOK.

AYSUN dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun yavruya. Bazen gerçekten çekilmiyor huysuzlukları filiz:(

Kuaybe dedi ki...

O huysuz, ağlayan, bakmayınca bağıran ve burnunu çeken küçük enerji topundan bir tane de bizim evde var :)) Allah yardımcımız olsun..

Fotoğrafı ben de çok beğendim bu arada..

Serra dedi ki...

ma$allah :)

~Serra

anne ve cocuk dedi ki...

en yaramaz yaşı...çok tatlı maşallah sevgiler...

süpürgesizcadi dedi ki...

Cok tatlisiniz Anne kiz masallah ;)Eh ara ara annemi ne kadar sinir edebilirim denemesi yapmaya bayiliyor bu cocuklar :))

Beni sobelemissin,vaktim oldugunda cevaplamaya calisacam canim ;)

KeLeBeK dedi ki...

ben de resminize bayıldı ne kadar içten gülmişsin maşaAlah kızında çok tatlı birlikte çok mutlu gözüküyorsunuz

KeLeBeK dedi ki...

ben de resminize bayıldı ne kadar içten gülmişsin maşaAlah kızında çok tatlı birlikte çok mutlu gözüküyorsunuz