Perşembe, Eylül 20








Bu aralar ekranlarda bir dizi furyasidir gidiyor.Tam 100 tane dizi varmis izleyicilerle bulusturulan ve bir sey daha tam on bin kisi bu sektorden ekmek yiyormus.Bukadar dizi oluncada dogal olarak hangisini izleyecegimi sasiriyorum.Hepsini takip etmek imkansiz.Birkac hosuma giden dizi oldu.Oncelikle bahsetmek istedigim ve kisa sured siki takipcisi oldugum dizi Menekse ile halil.Tam bir caresizlik oykusu.Genc bir kizin sevgisi ugruna vermis oldugu savas,toreler karsisinda yasadigi dram,ve gercek bir askin,tutkunun,heyecan ve korkunun hikayesi.
Diger begendigim ve ozellikle vahide gordum oynadigi icin merak edip baktigim ve cok begendigim dizi Annem.Bir annenin yavrusunu buyuturken cekmis oldugu cileler,zorluklar ve hayata karsi vermis oldugu mucadele anlatiliyor.
Bicak sirti daha ilk gosterilen fragmanlari ve oyunculariyla ilgimi cekmisti.Ilk bolumunu izleyemedim kacirdim fakat ikinci bolumunu izlerken ilk bolumun ozetinide gosterdiler.Boylece izlemis kadar oldum.Gercekten guzel ve farkli bir hikaye.Bu diziyide Mehmet gunsur icin izlemek istedim desem yalan olmaz.Ama daha mehmet gunsuru goremedim ilerleyen bolumlerde katilacakmis.
Simdi diyeceksiniz isin gucun tv olmus diye napiyim bu ulkede yapilacak fazla bir sosyal aktivite yok.Helede ev hanimi olup calismiyorsaniz.Kendime inanamiyorum.Onceden kucumsedigim,kizdigim ve ben asla oyle tipik kadinlardan olmayacagim dedigim seyleri yapr oldum.Calisirken boyle degildim kendimi bir ise yarar oldugumu hissedrdim.En kisa zamanda tekrar calismak istiyoruuuuum.
Neyse konumuza donelim.Baskomiser nevzat kanun namina adindanda anlasilacagi gibi polisiye dizisi.Ama bunun yaninda guzel bir hayat hikayesi tavsiye edrim.
Bir tv rehberiniz yoksa yardimci olabilirim.Cekinmeyin.Hangi gun hangi saatte ne var tum sorularinizi bekliyorum:p

8 yorum:

zeynep dedi ki...

menekşe ve halildeki kız yani sedef avcı benim sınıf arkadaşım..

Mutluveumutlu dedi ki...

Filiz'cim bıçak sırtını ve menekşe ile halil'i bende çok beğendim ama diğerlerine bakamadım.

AYSUN dedi ki...

Filiz ben yaprak dökümünü tek geçerim:) Bıçak sırtının ilk bölümünü izledim. Güzeldi.

pastalarım ve kuzucuklarım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pınar dedi ki...

tam da şimdi bir gözüm menekşeyle halilde filizcim:P sevdim bu diziyi. ama en sevdiğim yaprak dökümü.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben bir tek Bıçak Sırtı'na bakabildim azıcık. Komser Nevzat ta çok güzel diyorlar.:( He bir de, sen, dünyalar güzeli bir evlat yetiştiriyorsun. Bundan daha güzel iş mi olur canım.:)

Kuaybe dedi ki...

Dizi mi, o ne? Ben unutalı aylar oldu :P

ülkü dedi ki...

Filizcim bende cok severek izliyorum Menekse ile Halil'i. Yenilerden izlediklerim arasinda Annem, Bicak sirti ve Oglum icin de var. Tabi vazgecilmezim Avrupa Yakasi :)))