Cuma, Eylül 28




Bu aralar bir agirlik var hic is falan yapasim gelmiyo.Icimde biraz sikkin.Keyfim yok pek.Bloglara falanda ugrayamiyorum.Insallah kisa zamanda kalkar uzerimden bu agirlik ve eski halime donerim.Tek sevinc kaynagim baam.Allahin izniyle haftaya geliyo.Nasil ozledim babam seni anlatamam.Doya doya sarilip opucem gunu hasretle bekliyorum.Bu gurbet dedikleri ne zormus.Icim aciyo hemde cok.Herkesi,herseyi haddinden fazla ozledim.Allahim sen bana yardim et.Buyuk sabir ver,dayanma gucu ver.Annem seni nezaman tekrar gorucem,nezaman guzel yanaklarini opucen doya dotya.Daha nekadar dayanabilirim.Insallah islerimiz yolunda gider ve gelmemiz icin bir engel kalmaz ulkeme.Kagit islemleri basliyo yakinda.Hayirlisi olsun.......

7 yorum:

Swayline dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Swayline dedi ki...

Gurbette olmanın ne kadar zor olduğunu bende biliyorum
Allah sağ salim kavuştursun inşallah hemde en kısa zamanda.

seydur dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni kesfettim. Bende N.Y.dayim. Siz neresindesiniz? Insallah en kisa zamanda ailenize kavusursunuz ve kagit olaylarinizi da halledersiniz. Seyhan

Betül dedi ki...

Filizcim hayırlısıyla babana kavuşman dileğiyle...Tabiki annenede..
Sevgiler canım..

Emre dedi ki...

Canım benim allah sana sabır versin en bolundan, inşallah bu can sıkıntısı durumundan çıkarsın bir an evvel sanırım sonbahardan kaynaklanıyo bu durum, herkez aynı şeylerden şikayetçi bu aralar bende dahil, bir çocuğunun olması çok iyi aslında (davulun sesi hoş gelir diyebilirsin uzaktan) ama en azından sıkıntıların bir nebze dahi olsa bebeğinin sayesinde geçiyordur sanırım, çok öpüyorum seni ve ufaklığı, dayan diyorum bide:) Babanın gelmeside çok iyi bir zamana denk gelmiş ne güzel.

pınar dedi ki...

filizcim yağmura blogundaki resimleri gösterdim, önce selini kendisi zannetti yaamuu dedi. "kızım o kardeş" deyince bütün resimleri kaades diye sevdi:)bir de selinin resimlerde yaptığı hareketleri taklit etti:P keşke biraraya gelme imkanı olsa bu kızların:)

AYSUN dedi ki...

Ne güzel babana kavuşmana az kaldı demek. Güzel günler geçirirsiniz inşallah. Veee en yakın zamanda Türkiyeye kavuşurcun inşallah...