Cumartesi, Ekim 6

SIRADAN GECEN GUNLAR....








Gecen gun aldim uzerindeki esofmani.Bayildim dogrusu ve selin hanimada cok yakistirdim.Tam bir cubuk kreker hastasi.Surekli ondan yiyo.Bazen mutfagin cekmecesini aciyo cubuk kreker kalmamissa basliyo aglamaya.Prensesim benim artik her dedigimizi anlar oldu.Bazen isine gelmiyo neyse.Telvizyon izlerken gidip tv yi kapatmasi ev halini deli ediyo.Oda inadimiza yapma dedikce bir yolunu bulup tv yi kapatiyo.Cadi bunu yaparkende cok zevk aliyo sinsi sinsi gulmesi yokmu oldurecek beni.Buarada canim babacim yarin 16:45 itibariyla yanimizda olucak.Saatler kaldi yani.Pek bir degisiklik yok hayat ayni monotonlukta devam ediyo.Ahmet kaanim iyice buyudu teyzeleri.Artik kendini sevdirmeye,cilve ustune cilve yapmaya basladi sebek.Surekli guluyo.Boyle birsey olamaz.


Selin resmen egormemezlikten geliyo.Cocugu insan yerine koymuyo bile hic muhattab almiyo kendine.Gecen bir ara seviyo gibi yapti hepimiz sok vaziyette seline bakiyoruz sonra yine gormemezlikten geldi.


Aynurcugumun bebisi onsekiz haftalik,karni belirmeye basladi yavas yavas.Cok heyecanli oda dort gozle bebisine kavusacagi gunu bekliyo hayirlisiyla...




Ve bugun aldigim en guzel haber benden bir yas kucuk olan kiz kardesim MELEK universiteye girdi.Allah inda izniyle BILKENT UNIVERSITESI BANKACILIK okucak.Canim benim sonunda basardin.Insallah hayatin boyunca hep basarili ve mutlu olursun ablasinin bitanesi seni cok ama cok seviyorum......


1 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

:) kuzenimin kızı da millet tv izlerken gidp kapatmaya bayılıyor neden öğrendiyse kerata, dediğin gibi millet kızıp bağırdıkça nasıl zevkleniyor :) herhalde ilgi çekmek bu kadar güzel birşey o dönem için ...