Salı, Eylül 4

eglenceli tarla ve piknik gezisi




























Arkadaslar uzun zamandir firsat bulup biseyler ekleyemedim bloguma ozur diliyorum.Komsum canim arkadasim aynurumda gelince yogun bir tempoya girdik bu haftalarda.Sizleri cok ihmal ettim.Selinden dolayida firsat bulamadim acikcasi.Cok huysuzlasti,degisik huylar edindi bu siralar.Kaani kiskanmasinin etkisi var bence.Gerci kaani selinin yaninda fazla sevip ilgilenmiyoruz ama cocuk iste.Cok cektirdi bana zilli cooook.Yanimdan ayrilmiyo,kucagimdan inmek istemiyo,surekli agliyodu nedensiz yere.Neyseki su iki gundur biraz daha iyi.Gecen gun tarlaya gittik daha oncede bahsettigim gibi amerikada farm denen ciftlikler var.Istersen taze taze toplanmis,istersen kendin topladigin sebze ve meyveleri alabiliyosun.Bizde kisa hazirlik olsun diye domates ve biber aldik.Ertesi gun butun arkadaslar toplanip gole piknige gittik.Acikcasi cok eglenemedim selin yuzunden:pTarlaya gittigimiz gun biraz usutmusuz tabi pikniktede biraz huysuzlandi ama fazla surmedi minigim annesine acidi biraz eglensin garibim dedi heralde.

Bugunde gunumuz vardi hafize yngelerde.Biraz gecte olsa katilabildim.Doktor kontrolumuzun olmasi nedeniyle.Selinin kilosu normal,boyu normalin cok uzerinde cikti.Manken olucak kizim:p

Sagligida gayet yerinde.Doktor konusamamasinin nedenini emzik emmesine bagladi.Birakmaya calistiricaz bakalim.Iste boyle arkadaslaaaaaaar tekrar gorusmek uzere bu arada figencigim beni sobelemis diger yazimda cevap vericem .....







4 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Herşeyin yolunda olmasına sevindim,yazamamanın sebebi yoğunluk olsun yeterki :)
Selinin Kaanı kıskanması çok doğal tabi,inşallah çok huyu değişmezde seni çok üzmez.
Resimlerde çok güzel,hep böyle güzel günleriniz olsun inşallah.
Öpüyorum çok seni ve minik şekeri

kakaolusevgi dedi ki...

çok güzel geçmiş PİKNİĞİNİZ.BEN DE ÇOK ÖZENDİİİM.HERGÜNÜNÜZ BÖYLE SEVDİKLERİNİZLE GZÜEL OLSUN İNŞAALLAH :))

AYSUN dedi ki...

Çok sevindim selinin kontrolünün iyi geçmesine. Resimler harika...

süpürgesizcadi dedi ki...

off günes, ve piknik bayilirim ama burda yok :(( yani piknik alanlari varda hava yok :((( selin cok seker ya ham yapmalik tam :)