Salı, Eylül 4

Onum,arkam,sagim,solum sobeeee

Cok sevgili figen cigim beni sobelemis disari cikarken yanima alacagim 6 sey hakkinda hemen cevap vereyim biraz gecte olsa;

1)tabiki selin hanimla ilgili bisey alirim ilk olarak yedek birkac kiyafet



2)bez,yemek onlugu,kasik,islak mendil vs. yine selin icin



3)Cep telefonum(selin artik kullanilamaz hale getirsede.Telefonumu bile kemiriyo yaramaz ici su dolu.Gecen kocisim piric dolu kaba yatirdi cunku princ islakligi alirmis.gulermisin aglarmisin ah selin ahhhhhhhhhh



4)Gunes gozlugum (gozlerim cok hassas gunes cok zarar veriyo gozlerime)



5)ruj (olmazsa olmazim renksiz dudaklarimi begenmiyorum hic biseyim olmasin ama rujum olsun o derece)



6)Tabiki cuzdanim.....







Bir diger sobe olyi ise afacan minnoslarin annesi tarafindan yapildi.Konu itiraflar allaaaaaah butun kirli camasirlar ortaya ak kara meydana cikacak simdi



itiraf ediyorum;zavalli babacigimdan tam bes kez diploma parasi aldim en son verdigi parayi ogretmene vermistim.Diger verdikleri hoooop cebe.Her seferinde unutuyodu adamcagiz.Tabi 5 cocuk her biri baska dert nerden aklinda kalsin canim babam benim



itiraf ediyorum;ilkokula giderken ogretmenimiz sac konusunda cok hassasti.Saclar yakaya degmeyecek kadar uzunlukta olucak yada uzunsa toplanacakti.Birgun bana saclarimi kestirmemi soyledi bende ogretmenim babam polis 5 kardesiz memur oldugu icin yetistiremiyor bu ay cok zorlandik cok zor geciniyoruz falan gibi kocaman bir yalan soyledim....



itiraf ediyorum;annem beni bakkala gonderirdi kucukken bende genel de para ustunu dusurdumk diye yalan soylerdim.Halbuki ona gizlice sekerler,cikolotalar,cipsler alirdim.Simdi evde birsuru ama okadar tatli gelmiyo bana....



itiraf ediyorum;annemle ilgili bir itiraf daha kadincagiz bize yemek yapar onumuze kadar koyar,tabaktakini bitirtmeden kaldirmazdi. bizde sevmedigimiz bir yemekse bir firsat yakaladigimiz zaman posete koyar arka bahceye atardik.Hatta bununla ilgili komik bir animiz var.Annem yine birgun yemegimizi hazirladi ve alisveris icin disari cikti.Hic unutmam yayla corbasiydi.Bizde ablamla tabagin yarisini bir torbaya koyup hoooop bahceye firlatalim derken oda ne elektrik tellerinde takili kalmasinmi annemde karsi yoldan gormus tabiki eve gelince olay koptu anladiniz siz onu........



itiraf ediyorum;ben biraz pis bogazdim ablamin sakladigi tum dondurma,sakiz,cipsleri ben mideye indirirdim...



itiraf ediyorum;itiraf ediyorum annemin makyaj malzemelerini cok surerdim gizlice biri gormesin diye hemen silerdim annecim cogunu ben mahvettim simdi kizimda bana cektiriyo aynisini eeeeeeee etme bulma dunyasi



itiraf ediyorum;ailemi,arkadaslarimi,ulkemi cooooooooook ozledim



itiraf ediyorum;bloglar ailemi olmadan hayat bombos

bende sevgili emre,tuna,talhanin annesi sizleri sobeliyorum her iki konudada

13 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

sobe için teşekkürler filiz. hemen cevaplamaya çalışacağım.

Kuaybe dedi ki...

Sizi yaramazlar siziii.. Kaç gündür merak ettirdiniz kendinizi.. Allahtan ki iyisiniz, bir sorun yok..

İtiraflar da süper ama ben en çok yayla çorbası olayının sonrasına güldüm :)) Elektrik tellerine takıldı ha, he hee :))

loungetime dedi ki...

Bu ne itiraflardı Filiz? Yani sen az yaramaz değilmişsin. Birazda bizim 3 numara ( kardeşim ) geldi aklıma o da senin gibiydi. Bakkaldan gider abur cubur alır yazdırırdı. Tabi annem hiç yazdırmayı sevnediği için bakkalda birden söyleyince olay olurdu.

Bu cep telefonunu bilseydim 3,4 sene önce bende pirince yatırırdım. Zavallı telefonum tarih oldu.

Emre dedi ki...

Piknik yazını okudum, ne güzel fotoğraflar öle heleki o mangal için hazırlananlar çok leziz görünüyo burdan, selin çok tatlı yine maşallah, sobe olayınıda en kısa zamanda gerçekleştiricem canım seni çok öpüyorum tabi selinide:)

kakaolusevgi dedi ki...

canım merhaba,SELİNE MAŞALLAH MAŞALLAH.NE ŞİRİN ŞEY ÖYLE.
BENİM İÇİN DE RİMEL ÖYLE,AMA BİR YERE GİDERKEN,İLLE GÖZLERİMDE RİMELLE KENDİMİ ÇOK RAHAT HİSSEDİYORUM.
SELİNİ DE ÇOK ÖPTÜM CANIM.

Adsız dedi ki...

itiraf ediyorum sen benimkilerden daha afacanmışsın filiz:)) ama unutma tarih tekerrürden ibaret Selin yetişiyor ...

piknik resimleride harika çok eğlenceli geçmiş sahiden...

AYSUN dedi ki...

hehe çok güldüm yaaa itirafları okurkene:) Hele de babanı kandırmana:) Adamcık yazık habire vermiş para farketmeden:):)

Açalya dedi ki...

Itiraflarini annen okumasin hahaha, cok seker, cok guldum. Guzel kizini op benim icin.

Gamzeli dedi ki...

Ne güzel itiraflardı hepside, çok hoşuma gitti vallahi, en güzelide çorbaydı :))

uykucu dedi ki...

bende itiraflara bayıldım yazık babana..etme bulma dünyası kızında aynılarını sana yaparsa görürsün:))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Az yaramaz değilmişsin:P

SELIN dedi ki...

ARKADASLAR COK HAKLISINIZ BENDE HATTA BIZ 5 KJARDESTE AZ CEKTIRMEDIK ZAVALLI ANNEME VE BABAMA

Ozan Köknar dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.