Cuma, Ağustos 24

sehir eskiyalari....





Bazen selini de boyle makinaya atip yikayasim geliyo.Bu aralarda makyaj malzemelerime takti kafasini.Ne zaman evde bir sessizlik oldu kosuyorum bakiyorum odaya yine karistirirken buluyorum esyalarimi.Hepsinin altindan girip ustunden cikti,mahvetti.Kullanilmaz durumdalar.Yenilemek lazim.Bide kendi elini yuzunu heryerini boyaya buluyo.Gunde kac kere bu yuzden elini yuzunu yikiyorum bilemezsiniz. Bu kadar cekistirme yeter kizimin kulaklarini cok cinlattik.Kendisine soz ve savunma hakki dusuyor ama maalesef cevap veremiyor iddialara cunku uyuyo bitanecigim.Zaten bu gun ufak bir kaza gecirdik.Salonda kendi kendine oynuyo,zipliyo,etrafinda donuyo bir gorseniz pur nese.Ama uzun surmedi bu neseli oyun keyfi bir ara kosarken dengesini kaybetti ve burnunu sehpanin kosesine carpti.Cok kotu oldu.Aglamalar,cirpinmalar icim ciz etti onu oyle gorunce.Neyseki ufak atlattik biraz morarmis ve kizarmis.Selin biraz cani berk derler ya oyle cok cani yanmazsa aglamaz.Demekki cok acimis olucakki nasil cirpindi agladi.Hemen de sustu yavrum...kiyamam canim kuzum benim


2 gundur su gelin evlendirme yarismasindan tanidigimiz caner goruntuleri var yine ekranlarda.Bu sefer cok ama cok cirkin goruntuler.Sok gecirdim ilk gordugumde.Bu nasil bir insanlik ayibidir.Sehri resmen eskiyalar basmis.Nasilda acimadan,tekme tokat vuruyorlar gencecik cocuga.Ne olursa olsun,ne yapmis olursa olsun sonucta en nihayetin de bir insan.Ne kadar acimasiz olmus insanlar,ne kadar canilesmis aklim almiyo. Umarim bu yapmis olduklari canilik cezasini bulur...

20 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Filizcim,kıyamam Selinciğmize,çok geçmiş olsun canım.Allah korumuş.
Senin kız süslü olacak demekki,ama kız çocukalrı hep öyle değilmidir.Bende ananmin bütün gardorbunda ne varsa giyerdim.Yinede canım annem hiçbirşety demezdi :)

Canerin görüntülerinede ilk defa akşam rasladım,içim çok kötü oldu,kanalı değiştirdim hemen ama bencede yaa nasıl bir vicdandır,insan öyle hırpalanırmı.Onada geçmiş olsun.
Öpüyorum selini ve seni

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ay canım ya.. kıyamam ben ona. Geçmiş olsun.:((( Annesi boyayacak tabii kendini. Onun süslenmeye hakkı yok mu? Bayılıyorum böyle annelerinin makyaj malzemeleriyle oynayan, topuklu ayakkabı giymeye çalışan kız bebelere. Benimkiler, babalarının parfümlerine ve jöleye dadanmışlardı sadece. Şimdi büyüdüler. Kendi parfümlerini sıkıyorlar.:))

Esra dedi ki...

Canim ya... cok gecmis olsun. Gecen ay, kizim da arabasiyla birlikte yere kapaklandi, tam yuzunu yere carpti. Agzindan burnundan kan fiskirdi. Nasil panik oldugumu eminim anlarsin. Hastaneye yetistirdik hemen. Hic durmadan 2 saat aglamistir kesin. Cok kotuydu cok. Allahtan kirik cikik yok. Dudagi davul gibi oldu, 3 gunde gecti.

Caner'i gormedim. Yazik cocuga ya. Evde artik sadece cizgi film acik oluyor, kaciriyorum haberleri. Aksam bakayim bari... ama once kumandayi bulmam lazim. Nereye sakladi acaba bizim kiz????
hmmmm

Adsız dedi ki...

etme bulma dunyasi

AYSUN dedi ki...

çok geçmiş olsun canım seline... İnşallah çabucak geçer morluk da...

iremmm dedi ki...

ayy kiyamam cnm cok gecmi olsun :(


bu caneri ve diger karaböcuklerin sonu yok mu yeter artik dimi yaa..tv ne kadar daha kirleniceeeekk :)

Adsız dedi ki...

persembe agust 23 yazin icin
bir yorum
etme bulma dunyasi

zumrutuanka dedi ki...

Cok cok gecmis olsun seline.Birde daha onceki post icin yorum yapmak istiyorum.Benim kizim 19 aylik ve cok fazla kelime soylemiyor.Evde nekadarda turkce konusak disarda yada tv den ingilizce duyuyor.Bu cok fazla etkiliyor.Bizim doktorumuzda oyle soylemisti.Hatta 21 aylik oldugunda da ayni devam ederse terapiye basliyalim demisti.Ama biz hiic dert etmiyoruz Cunku gec konusan cocuk zeki olurmus:))

uykucu dedi ki...

çok geçmiş olsun seline sana bir tavsiye sehpaya kalın bir örtü falan ört, iyice yürümesi düzelene kadar yoksa daha beter kazalar olmasın.bizde yaşamıştık kaşının üstü kocaman şişmişti oğluşun.sivri köşeler her zaman tehlike yaratır aman dikkat..
caner olayına gelince kimbilir belkide reklamdır ben izlemedim ama .yazık aile sahip çıkmıyormu?

Emre dedi ki...

Geçmişler olsun çok, kız çocukları nedense makyaja süse püse çok meraklı oluyor (kendimden biliyorum, şimdilerde ise pek bi hevesim yok) ama o halleride çok komik oluyo dimi.

Caner meselesine gelince benki o adamı hiç sevmem ama ne olursa olsun yapılan o iğrenç muamele beni çok kötü etkiledi, üstüne üstlük bide kameraya çekmişler ya bu nasıl bir sapıklıktır sapkınlıktır anlamadım, hadi dayak mevzusunu anlamayalım diyelim, ya her kanalın bunu çok güzel bir olaymış gibi sürekli yayınlamalarına ne demeli gerçi haberlerede haber demeye bin şahit ister resmen magazin programı olup çıktı hepsi.

süpürgesizcadi dedi ki...

cok gecmis olsun, uamrim cabucak gecer morlugu da :(((

Caner konusnu görmedim ama yazik olmus, gerci o zamaninda o adi lazim olmayan yarismaya girerek hayatina yazik etti yeterince :((((

pınar dedi ki...

geçmiş olsun seline. öpelim de çabuk geçsin demi:)

caner olayının gerçek olduğuna inanmıyorum.danışıklı dövüş gibi geliyor bana. reklam yani.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bir arkadasimin tavsiyesi ile bakmistim gecenlerde blogunuza, ara ara bakiyorum o gunden beri :) Bir selam vereyim dedim.. Imdattttttttt, biri su kizi durdursun diye feryat ederken bakmistim ilk :))
Kizlar oyle malesef.. Ama hic bir sey de durduramiyor onlari.. Benim 2 erkegi alt ediyor cadi kizim..
Sevgiler

Gamzeli dedi ki...

geçmiş olsun bebişine çok üzüldüm, allah daha büyüklerinden korusun...Şu Canere gelince ne salak adam yaaa...

Kuaybe dedi ki...

Küçük şekerime geçmiş olsun.. Annesi öp hemen geçsin uffları :))

Mutluveumutlu dedi ki...

Filiz,nerelerdesin,merak ettim.Herşey yolunda di mi?

EGE dedi ki...

geçmiş olsun canım.bu arada nerelerdesin sen bu kadar ara vermezdin.özlettin kendini,en kısa zamanda yazılarını bekliyoruz.

uykucu dedi ki...

filizcim seni sobeledim bloguma bak...

Adsız dedi ki...

filizcim nerelerdesin ??? yeliz de beraberinde mi yoksa ??

Emre dedi ki...

iyisin dimi sesin gelmiyo ne zamandır.