Çarşamba, Eylül 12







Bugun sabah selincik beni anne diyerek uyandirdi.Cok sevindim.Demekki isteyince konusabiliyo kucuk hanim.Bugun cok sikiciydi.Hic birsey yapmadan salak salak evde oturduk. hic disari cikasimizda yoktu.Zaten esim erken cikti toplantisi vardi.Aynur da bayagi kotuydu.Midesi falan bulaniyodu.Ilk aylari zor gececege benziyo.Allah yardimcisi olsun.Biraz bahceye indik cay demledik ictik.Tabi selin rahat dururmu.Arkasinda kosmaktan dogru durust oturamadim.Bugun oniki ayin sultani ramazan ayinin ilk gunu.Turkiye de ki gibi duyulan bir heyecan yok.Insanin kendi vataninda daha bir guzel yasaniyo hersey.Bizde elimizden geldigince yasayacagiz bu mubarek ayi.Allah herkesin orucunu kabul etsin....Babam ekimin yedisine bilet almis bayrami yanimizda gecirmek icin.Okadar heyecanliyimki dort gozle bekliyorum babacigima sarilacagim gunu.Allah kazasiz belasiz kavusturmayi nasip eder insallah.Herkese iyi ramazanlar....



11 yorum:

Emre dedi ki...

Canım benim, seline kocamanından bi aferim, sana da hayırlı ramazanlar olsun babanın gelmesinede çok sevindim, bi çırpıda geçsin günler ve kavuşun, öpüyorum selini ve seni.

Mutluveumutlu dedi ki...

Hayırlı ramazanlar canım sanada.
Babanızın geleceğine de çok sevindim, Allah kavuştursun.
Öpüyorum Seni ve "anne" diyen selini. Maşallah...

AYSUN dedi ki...

Hayırlı ramazanlar. Oralarda ramazan geçirmek çok değişik olsa gerek... Babana sağlıkla kavuşursun inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Canım sana hayırlı ramazanlar olsun inşallah,..Selinciğide maşallah artık büyüyüyor demekki :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Memleketinden sıcak ve sevgi dolu selamlar olsun. Ramazan'ın hayırlı olsun.:)))

pınar dedi ki...

hayırlı ramazanlar filizcim.
anne diye uyandırılmak çok hoş ama demi. yağmur da anne anne diyor, bakıyor hiç uyanasım yok yanaklarıma vurup kalk demeye başlıyor. güne güzel başlamanın en güzel şekli bu kızlar tarafından uyandırılmak:D

Adsız dedi ki...

Selin çok tatlı maaşallah ;) Hayırlı ramazanlar diliyorum.
İstanbul'dan sevgiler...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

maşaallah seline, büyümüş kocaman olmuş da annesini kaldırıyormuş.
babanın gelişine çooookkkk sevindim. rabbim hayırlısıyla kavuştursun sizleri. ramazan sofralarımızda seni de yad etsek biraz hafiflermi hasretin?

Adsız dedi ki...

Filizcim babana kavuşman çok güzel hemde beraber oruç tutup bayramada kavuşursunuz Allahın izniyle, Selin tarafından böyle bir sevgi gösterisiyle uyandırılmanda çok şeker ...

kakaolusevgi dedi ki...

NE TATLI DİYORDUR SELİN 'ANNE 'DİYE CANIM MAŞAALLAH.İNŞAALLAH ŞAKIR ŞAKIR KONUŞACAĞI GÜNLER DE GELECEK.
SİZE DE HAYIRLI RAMAZANLAR.
BABANIN GELECEĞİNE MUTLU OLDUM.ALLAH KAVUŞTURDSUN.NE GZÜEL.İYİ HAFTALAR CANIM.

renkler dedi ki...

Sana da iyi Ramazanlar... Buralardan uzajkta tabiki de daha farklı oluyordur ama yine de Ramazan güzel. Orada pide filan buluyorsunuz değil mi? Beniğm Ramazanda en sevdiğim şey pide:-) Küçüğü de öperim...