Salı, Ağustos 14

YENI BIR HUY DAHA


Arkadaslar benim kiz ayaklanir ayaklanmaz yapti yine yapacagini.Bu sefer ne oldu diye sesler duyar gibi oluyorum. Nemi oldu?yaramaz kizimi banyoda is basinda yakaladim hemde klozete elini daldirirken.Zorla banyoya soktugumuz suyu hic sevmeyen gorunce bile beti benzi atan yavrumuz klozet suyuyla oynuyor olacak ismi.Igrenc.
Onu o halda gorunce benim sarteller atti sok vaziyette ellrini hemen iyice dakikalarca yikadim.Kapagi acamasin diye aletler varmis arkadaslar soyledi onlardan bakicam.
Bu arada eski sagligimiza kavustuk disler patladi,sorun bitti.Hazir selin yokken bir post yaziyim dedim.Teyze ve amcasiyla burda taze meyve ve sebzelerin satildigi Farm denen tarlalar var oraya gittiler.Minigimin kulaklari cok cinlamistir simdi.Ozledim simdiden fistigimi.Sevgili arkadaslar sizden yardim isteyecim bir konu var bu ayin 21`nde avlilik yildonumumuz var degisik bisey yapmak isteyorum ve degisik bisey almak istiyorum.Onerilerinizi paylasirsaniz cok mutlu olurum.Herkese iyi gunler.....

7 yorum:

Ayşe dedi ki...

bu akşam muzurluklar okuyorum hep.ay ama bunların muzurluklarıda güzel yaaa...bizimkiler büyüdü ya özledim mi ne :S
ayy ne güzel demek tarlanın başına gidilip oradan mı alınıyor.ohh taze taze..

Esra dedi ki...

:-))) Aynen benim kiz da acayip seyler kesvediyor. Birgun sessizlesti ortalik, iste o zaman kork. Sessizse vardir bir hikmeti. Bir de baktim ki benimki banyoda ne bulduysa (krem, sampuan, toka, firca vsvsvs) hepsini bir guzel tuvaletin icine atmis. aaaayyy... Guler misin aglar misin?!

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ben banyoyu kilitleyerek kurtuluyorum. başka yolu yok malesef. en son yakaladığımda klozetin fırçasıyla tüm eşyaları fırçalıyordu :(

tedarikmucize dedi ki...

Kızlar genelde uslu olur derler ama demekki diilmiş :))) Bencede banyoyu kilitle bu yaramaz ne yapar eder amacına ulaşır bir şekilde. En iyisi içeri girememesi.
hediye konusunda üçünüzün bir fotoğrafını tişörte bastırıp birer tane yaptırıp hediye edebilirsin. sen eşin ve selin giyersiniz hep beraber :)) Aklıma bu geldi suan

AYSUN dedi ki...

Seni gidi selin seniii:) Filiz bizim evlilik yıldönümümüz de bugün:) 3 yılımızı bitiriyoruz. Düşünüp duruyorum ben de ne alsam diye. Sanırım formula 1 bileti alacağım:)

Bir Derin Masalı dedi ki...

Sevgili Filiz iade-i ziyarete geldim. Hakikaten bence oğlanlar yaramaz kızlarsa muzur. Üstelik kızlar daha şaşırtıcı icadlar yapıyorlar. Kolay gelsin ne diyelim. Darısı başımıza :) Böyle muzipliklere can kurban. Sağlıklı ve mutlu olsunlar da :)) Öpüyorum seni ve kızını...

Adsız dedi ki...

FILIZ:
Merhaba ayse cevremdeki herkes buyuyunce bebekligini cok ozlersin diyo demekki dogru.Evet kocaman tarlalar var istersen kendin topluyosun istersen toplanmislar var onlardan aliyosun okadar taze oluyoki daha kumlari bile ustunde oluyo...

Arshisugar aynen oyle sessizlikten korkmak lazim senin kizda feneymis cimcime...

Talhanin annesi haklisin baska cozum yok ana bu sefer kilitledigim kapilarin onune gecip agliyo sen kimi kandiriyosun tam cimcime acana kadar basbasbagiriyo...onuda denedim yani...

Tedarikmucize kizlar simdi daha betermi ne eskidenmis o laf bu arada verdigin fikir icin sagol babalar gunundede dusunmustum ama yapmak nasip olmadi tekrar dusunucem...

Aysuncum daha nice mutlu,huzurlu,saglikli bir omur gecirmeniz dilegiyle.

Hande merhaba seni gordugume sevindim seninkide ayaklasin bak basina gelenlere:)