Pazar, Ağustos 12

GUNDEN KARELER




Hamdolsun selin bugun daha iyi.

Buarada selinin boyle olmasinin nedeni tahmin ettigimiz gibi azi dislerini cikartiyor olmasi.Bu sabah farkettik.Hemde dort tane birden patlatmis.Neyseki doktora falan gitmek gerekmedi biseyi yok yavrumun.Yorumlariniz icin tesekkurler.Kusmanin dis cikarma belirtisi olmadigindan bahsediyorsunuz haklisiniz ama selinin kusmasinin nedeni istemedigi halde zorla agzina biseyler sokmamdan kaynaklaniyordu.Bundan bahsetmemisim benim hatam.Neyse arkadaslar yardimlariniz icin tekrar herkese tesekkurler.Sali gunu teyzelerim ve arkadaslarim bizdelerdi.Gun sirasi bendeydi.Resimlerini yeni upluad ettigim icin bugun koyabildim.Bu resimde gordugunuz teyzelerim buraya alismamizda cok yardimci oldular allah razi olsun hepsinden.Inanirmisiniz hic kimseyi tanimiyorduk dogru durust bilmiyorduk hic biryeri.Size aci bisey daha soyleyim.Seline dogum yaptigim gun bi tek ablam esim ve kaynim vardi.Hic bir ziyaretcim yoktu cunku kimseyle tanismamistik henuz.Kucagima verdiklerinde emzirmesini bile bilmiyordum.Cocuk saatlerce agladi nedenini anlamiyorduk ablamla.Yanlis pozisyonla emzirdigim icin cocugu besleyemedigimdenmis.Neyseki hmsireler yardim etti.Bu ulkeden bu nedenle ayrilmak istemiyorum.Insanlara, insan hayatina okadar deger veriliyorki o kadar rahat ettimki hastanede anlatamam.Hic bir sekilde azarlama, surat yapma, ters davranma olmadi.Elinden gelenin en iyisini yapmaya calistilar butun personel.Her saat basi sizin ve bebeginizin saglik kontrolu yapiliyor,yemek saatleri asla atlanmiyor,hep kontrol altindasiniz.Zaten elinize bir telefon veriyorlar ve birde menu. Istediginiz zaman arayip istediginiz yemegi isteyebiliyorsunuz.Acil bir durumda yada yardima ihtiyac duyuldugunda bir dugme var ona basip hemsire cagirabiliyorsunuz.... daha neler neler.Tek kotu yani aileniz ,dostlariniz yaninizda degil.Onada zamanla alisiyorsunuz.Yeni yeni insanlar tanidik biraz olsun atlattik zor alisma gunlerini.Sukurler olsun mukemmel bir esim ve dunyalar guzeli kizim var.Onlar yanimda olduktan sonra hersey viz gelir.Tabiki canim ablam onun hakkini hic birzaman odeyemem ikinci annem benim seni cok seviyorum.....



12 yorum:

Esra dedi ki...

Gecmis olsun, Selincigin sorununun dis oldugunu anlamissiniz. Icin rahat eder artik,en azindan hastalik degilmis. :-)
Biraz buyuyunce azilar, rahatsizliklari da ortadan kalkar.
Sevgiler
Esra

sade kahve dedi ki...

GÜNAYDIN BU NE GÜZEL BİR BEBEK HANİFE VE TATLI EGE SİNDEN BULDUM BLOGUNU BENİM DE BLOGUMA ENGİNARLA İLGİLİ BİR MESAJ BIRAKMIŞSIN ENGİNAR VE KEREVİZ İÇİN GENEL KANIDIR BU ZATEN YA SEVERSİN YA SEVMEZSİN BİR DE BAMYA VARDIR DEĞİLMİ KOLAY GELSİN SANA SEVGİLER

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Merhaba diyeyim dedim. Azı dişleri çok zorluyor bebekleri dimi?

AsYa dedi ki...

demek oralarda da g�n yap�l�yor:)
Bu arada ablam e�im ve kayn�m vard� demi�sin do�umda yinede yaln�z de�ilmi�sin..blogger arkada�lardan okudu�um kadar�yla sadece e�iyle do�uma gidenlerde oluyor..biz al�m�z di mi T�rkler c�mb�rcemaat heryere gitmeye:) insan kendini daha bir g�vende hissediyo sanki o zmn..
Bu arada resimlerden hangisi sensin merak ettim.

Adsız dedi ki...

esracim cok sagol hakkaten rahatladim dis oldugunu anlayinca virus olmasindan falan korkuyodum...

sada kahve sanada tesekkurler kizim icin yapmis oldugun iltifatlardan dolayi...ben bu saydigin uc yemegide hic sevmem

boranin annesi ilk disleri cikarken bu kadar zorlanmamistik.azi disler daha bi zormus...

asyacim ben biraz kucuk anne oldum onun etkiside vardi annemi yanimda gormeyi cok istedim ben daha ana kuzuyken anne oldum gurbet gercekten cok zor.Bide asya bu koydugum gun resimlerinde ben yokum eger bakarsan arsivde bi kac resmim var

Ayşe dedi ki...

Merhaba;)
Selin e geçmiş olsun..rahatsızlığının sebebinin belli olmasına sevindim, inşallah kısa sürede çıkarlar da toparlanır minin kprenses..
Yaşadığınız yeri seviyor olman ne güzel...Mutluluğunuz ve huzurunuz hiç bozulmasın inşaallah...

loungetime dedi ki...

Arşivi gezdim biraz, Selin çok tatlıymış.
Dişlerini çok erken çıkarmış benim kızım 11 aylıkken ilk dişini çıkardı. Tamamının çıkması için çok erken. (eski postdaki konuya istinaden)

Kuaybe dedi ki...

Ay ay küçük şekerim hasta olmuş, benim haberim yok.. Geçmiş olsun kuzuya, neyseki virüs falan değilmiş..

Biz de biri tam çıkamamış biri de yeni patlamış iki dişle başetmeye çalışıyoruz.. O bile çok zorluyor, azılar nasıl olur kim bilir? Allah kolaylık versin hepimize canım..

Adsız dedi ki...

Filizcim geçmiş olsun Selin'e neyseki ''diş''miş bunada şükür dimi,yanlızlık konusundada Allah insanı kendi içinde yanlız bırakmasın bazen etraftaki onlarca kişiye rağmen tek başına kalıveriyor insan,
gördüğüm kadarıyla sen çok sosyal ve dışa açık birisin kısa zamanda etrafındaki insanların sayısı hızla artacaktır,umarım...

iremmm dedi ki...

dis sorunu cok zor ya..neler yasiyor bebisler bilirimm :) yazik grip olurlar,yemek yemezler..en zor donemde kopek dislerinin cikmasidir derler ki bir de Ahmet
Emirde cok zor gecirmistir bu donemi...ablalar cok ozel dimi ;)

öpüldünüz anali-kizli ;)

Adsız dedi ki...

Ayseci merhabalar insan mutlu huzurlu ve saglikli olduktan sonra yasadigi yerin hic bi onemi yok...
loungetime gercekten selin cok erken cikarmisti disini herkes cok sasirmisti iltifatlarinada layik olmaya calisicaz iyi gunler...
Kuaybecim cok sagol sizede allah kolaylik versin yusufumu op yerime...
Afacan minnoslarin annesi cok tesekkurler yeni yeni insanlarla tanisiyoruz insallah hepsi kalici dostlarim olur...
Iremcim haklisin baya zor oluyo kopek disleridemi zor geciyomus ilk defa duydum yandik desene bide sirada omu var...

Adsız dedi ki...

Filiz çok sağol canım her zaman beklerim :) sevgiler