Cuma, Ağustos 10











Bugunku yazima uzucu bir haberle basliyorum.Teyzeleri selin hasta.Sabahtan beri dogru durust bisey almadi agzina,atesi var,burnu akiyo ve cok halsiz.Oyle yatiyo kuzum.Aslinda sabah okadar kotu degildi ama bi kirginlik vardi uzerinde.Aksam uzeri kusmaya falan basladi.Agri kesici ates dusurucu verdik biraz iyi gibi.Olmazsa yari goturucez doktora.Yavrum simdi misil misil yatiyo.Demin onu izledim uyurken.Canim acidi.Onu boyle gorunce dayanamadim.Insallah cabuk iyilesir selinim dua edin teyzeleri, abileri ,ablalari...Sabah kalkinca cekmistim bu resimleri.Uzerindeki gecelige bayiliyorum cok yakistiriyorum.Su icerken nasil bardaktan gorunuyo gozleri demin o cekti dikkatimi.Yarina insallah biseyi kalmaz prensesimin.Herkese iyi gunler gorusmek uzere...

6 yorum:

sevilay dedi ki...

ah yavrum benim, cok gecmis olsun, insallah cok cabuk atlatir. Anne ve baba ne kadar üzülüyor diymi, cocuk hasta olunca.

Cok ama cok tatli bu minik cadi:) masallah.öp bizim yerimize.

Tekrar gecmis olsun

EGE dedi ki...

geçmiş olsun canım.en kısa zamanda iyileşsinde yine yaramazlıklar yapsın dimii annesi:))

Minik Patikler dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, acil şifalar.

azizenaz dedi ki...

selin canim cok gecmis olsun birtanem insallah cabuk atlatirsin hastaligini..


annesi bu kiz ne seker boyle tam kararbiber bir kiz yaramazliklarinda hic hafife alinmaz turden olsun onlarin yaptigi hersey cok tatli oluyor yaramazliklari bile dahil seni ve seleni cok optum sitemizi ziyaret ettiginiz ciin tesekkurler

Adsız dedi ki...

SEVILAYCIM COK SAGOL ONUNLA BIRLIKTE SANKI BIZIM CANIMIZ YANIYODU...

EGENIN ANNESI SANADA COK TESEKKUR EDERIM KESKE IYILESSEDE AKSAMA KADAR PESINDE KOSSAM...

ADAM BEBISIN ANNESI COK COK TESEKKUR EDERIM INSALLAH CABUK ATLATIR YAVRUM...

SENDE COM SAGOL AZIZENAZIN ANNESI SELINE ETMIS OLDUGUN ILTIFATLAR ICINDE COK TESEKKUR EDER LAYIK OLMAYA CALISIRIZ.SABAHTAN BERI YATIYO DIYORUM KESKE IYILESSEDE EVIN ALTINI USTUNE GETIRSE...

iremmm dedi ki...

cok gecmis olsun cnm yaa..cok uzuldum..Rabbim cil sifalar versin...bende sitenizi ilk defa gordum ama artik takipteyimmm :))

ayrica bir onceki biri u kizi durdursun postunuz icin bende ayni seyi soyluyorm...BİRİ OGLUMU DURDURSUUUUUUUNNNN!!

sinir krizleri gecirme tesebbuslerinizi bende cok iyi anliyorum...ama biz deliriyoruz,onlar hep ayni :))

bosweerr sekerim,onlarsiz da olunmuyor ki bu hayatda..tadnin cikaralim ;)

öpüldünüz anali-kizli...