Çarşamba, Ağustos 8

BIRI SELINI DURDURSUUUUUUUUUUUUUUUN!!!


Su icinde bulundugumuz haftayi selin hanimin yapmis oldugu marifetleri temizlemekte gecirdim.Elimde bi bez ve kulagima gelen sesi hemen algilayarak myine ne yaptin sen demekten ve hep ayni goruntuyu gormekten harap ve bitap dustum.Felaket tellali oldu cikti.Size sadece bugun uc dort saat icerisinde gerceklestirdikleri seyden bahsedeyim.Sabah kalkar kalkmaz herzaman yaptigi gibi yine ilk isi odalari bir turlamak oldu.Solugu makyaj malzemelerimizin buludugu odada aldi ve icerden bir ses duyuldu,kosup gelindi ve manzara su selincik kipkirmizi bi ojeyi halinin ustune dusurup kirmisss....Neyse saatler suren cabalar sonucu oje lekesi tam olmasada halidan cikarildi.Aradan henuz cok gecmeden komsumuzun tatile giderken biraktigi kaplumbaganin yemini butun eve yaymis.Bu sorunda giderildi.Bir saat gecti gecmedi mutfagin halisina masadan aldigi nestea yi bi guzel yedirmis.Yine elimde bi bez kosarak haliyi temizlemek icin geldim ve temizledim.Daha ayagimi uzatip dinlenmeye vakit bulamamisken koltugun uzerine yapistirmis oldu sakiz manzarasiyla karsilastim artik sinir burnumdaydim yine sineye cekip temizlik faslina gectim VE ALLAHIM YINE BI SES NE GOREYIM SELIN BANYONUN HER TARAFINI TOZ DETARJANLA KAPLAMIS.Inanin abartmiyorum bunlar tamaman gercek....ve neoldu biliyomusunuz oturup agladim evet evet sinir krizi geciriyodum az kalsin....biri bu kizi durdursuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

10 yorum:

Esra dedi ki...

:-) Tam sinir harbi, desene!

EGE dedi ki...

seni nasıl anlıyorum bir bilsen.bunların hepsi aynı,işimiz sürekli arkalarından koşmak.
araştırıyor,keşfediyor annesi:))

Adsız dedi ki...

Ay ben okurken yoruldum valla. Allah kolaylık versin işin zor. Sevgiler..

Minik Patikler dedi ki...

:) çok şirin ama annesi :)

Pratik Anne dedi ki...

Annesi, temizlik malzemelerini, deterjan ve sabunlarin Selin'in ulasamayacagi bir yere kaldirirsan hem etrafa dokmesini onlemis hem de Allah muhafaza yutup icmesine engel olmus olursun. Cunku deterjanla etrafa sacip dokmekten daha tehlikeli seyler yapilabilir. Allah gostermesin! de onlemini de almak lazim tabi.

Adsız dedi ki...

filiz;gercektende oyleydi archisugar beni aglatmayi basardi sonunda...
egenin annesi dogru soyluyosun omrumuz boyuncada boyle olucak heralde hep arkalarini toplamakla ugrasicaz etraflarindaki hersey cok ilginc geliyor olmali her yeni bir seyi sirrini cozmek icin ugrasiyolar...
adam bebisin annesi tatli olmasina tatlida bide gel sen bana sor neler cektigimi erkek cocugundan daha beter yaramaz...
ebrulitatlar allah zaten annelere sabir veriyo insan dokunmaya kiyamiyorki...
pratik anne haklisin bu konuda zaten genellikle ulasabilecegi yerlere koymuyorum bazen dalginligima geliyor sag saglim buyuseydi selincik allah yavrularimizi butun kotuluklerden kazadan beledan korusun

tedarikmucize dedi ki...

çok şeker maşallah :) biraz gözüm korktu şu çocuk fikrini bir dahamı gözden geçirsem nedir???:)???

Safran dedi ki...

:) :) Sevgili Filiz, öncelikle ziyaretiniz için teşekkür ederim, sayenizde koşuşturma ve sinir krizi geçirecek kadar yorulma konusunda yanlız olmadığımı gördüm...

Yazıyı okuduğumda benzeri olaylar bizim evde de yaşandığından yüzümde hep bir tebessüm vardı..
3 yaşındaki oğlum Mert'te bana kök söktürüyor diyebilirim :) Ne diyim Allah bizlere kolaylık versin... Sevgiler, iyi ve sakin bir hafta sonu diliyorum, görüşmek üzere :)

Kuaybe dedi ki...

Ah canımmm.. O ağlama krizleri hiç yabancı değil bana ama benimkiler şimdilik sadece mama sandalyesinin önünde ya da gece yatağın çevresinde falan oluyor.. Gözüm korktu ama okuyunca!

SELIN dedi ki...

FILIZ;tedarikmucize okadarda degil bi an bile dusunme sahip olunabilecek en buyuk guzellik...
safrancim buyutene kadar sabredicez artik gerci annem derki buyunce hepsi ayri bi dert sahibi yapiyo adami cocuklar derdi.Neyse allah acilarini gostermesin...

kuaybecim yuruyunce simdiki hallarini aricaksin benden soylemesi kiymetini bil suanki durumunun:0