Pazartesi, Ağustos 20

arkadaslaaaaar yikanacak camasirlar varsa selini yikasin legeninde


10 yorum:

Adsız dedi ki...

Kızlar ne kadar meraklı oluyor böyle şeylere :)

loungetime dedi ki...

Bu kız beni öldürecek, almış eline kocaman kabı birde kafasına geçirmiş.
Bu arada geçmiş evlilik yıldönümünü kutluyorum.

AYSUN dedi ki...

haha çok tatlı çook:)hemen göndereyim ibinin çamaşırlarını:)

Adsız dedi ki...

Filizcim senin kız ütüde bilir mi ??Alıp önce şöyle bir öpüp koklasam sonrada azıcık yardım etse bana :)))

Daha nice mutlu,huzurlu,sağlıklı yıllara canım..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yerim ben onu maşallah.:))) Leğeniyle gelsin teysesi onu bi mıncıklasın.:))

Calimero Mutfakta dedi ki...

canim.. biraktigin yorumu buyuk bir mutlulukla okudum.. cok tesekkur ederim.. Bu dunyalar guzeli minigi operim..

Esra dedi ki...

:-))))))
var var... Defneyle yikasinlar birlikte.... :-))))

uykucu dedi ki...

uzun zamandır gelin arıyordum selin olabilirmiş, hem hamaratta:)
20-25 yıl sonra kapınızı çalarız..

Emre dedi ki...

Ya maşallah çok tatlı bu be insanın böle yiyesi geliyo:)picamalrda çok tatlı ama şu aşağıdaki mavi elbise çok yakışmış çok

zumrutuanka dedi ki...

Ben daha evlilik yildonumunu kutliyamadim yeni postlar gelmis.Gecte olsa kutlamak istedim.Allah bir yastikda mutlu mesut yasatsin insallah.(Kocatsin demedim:))
Ben seve seve gonderirim camasirlarimi:)Bir arada prensesi sana gondereyim cok guzel hali siliyor:))Ama favori bezi islak mendiller:))