Pazartesi, Temmuz 23

UZUUUUUUN BIR ARADAN SONRA

Arkadaslar herkese merhaba.Bu blogu acarken bu kadar tersliklerin ardarda gelecegini tahmin etmemistim.Guzel kizimin blogunu dogru durust tutamadim.Neyse yakinda yeni bilgisayar aliyoruz sorun tamamen cozulecek insallah.Buarada selin cok buyudu tabiki.Iki ay oldu yuruyeli.Simdilerdede konusmaya cabaliyo bana biseyler anlatmaya calisiyo cogu zaman ama ben anlayamadigim zaman sinirlenikyo agliyo.Susadigi zaman elimden tutup musluga goturuyo.Bu gibi seyler.Hayatimizda cok degisikler oldu.Yegenime kavustuk.AHMET KAGAN imiza.Su anda iki aylik oldu askim.Gorseniz ayni kucuk adam gibi.Selin de ilk basta biraz kiskancliklar yasandi ama alisti oda kagana.Sanki kendi buyumus gibi kagani oynatmaya guldurmeye falan calisiyo.Cok heyecanliyim su siralar babam insallah ekimde burda.Simdiden yollarini bekliyorum...
Gurbette vatanindan ailesinden arkadaslarindan ayri olanlar daha iyi anlar beni.Komsularimizda turkiyedeler.Iki gun oldu gideli.Meger ne cok alismisiz birbirimize.Aynurcugum cabuk gel sensiz cekilmiyo buralar.Yarin kadinlarin ortak eglencesi yani gunumuz var arkadaslarda toplaniyoruz.Amerika gibi yerde bile basariyoruz ya bu adeti helel olsun bize.Neyse daha sizlerle paylasacagim cok sey var gorusmek uzere herkese iyi gunler....

1 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Merhaba Filiz, blogumu ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim.. ben de iade-i ziyarete geldim, küçük tatlı bir prenses gördüm burada.. Allah bağışlasın yavrunu..Görüşmek üzere :))