Perşembe, Mart 29

CANIM BABAM


Bugun sesini telefonda duydugumdan beri seni dusunuyorum canim babam.Hergunum sana,sesine ,melek yuzune ve guzel gozlerine kavusacak olmanin umuduyla geciriyor.Yapicak fazla bisey yok dua etmekten baska.Allahimdan sabir ve dayanma gucu istiyorum.Sizleri benden ayirmasin yuce rabbim.Ablamla beraber gun sayiyoruz.Iple cekiyoruz gelecegin gunu.Bsyramda seni ugurladiktan sonra odalar sanki ustume ustume geldi.Oturdugun koltuga uyudugun yataga, biraktigin sigara izmaritine bakakaldim.Seni gormek isteyipte gorememek,Sarilmak isteyipte sarilamamak iste en acisi bu...
Sana hic bir zaman soyleyememistim,ama simdi soyluyorum seni cok seviyorum babacim...
FILIZ

4 yorum:

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

Allah kavuştursun

umran dedi ki...

insallah babana kavusman dilegiyle.

dilek hande ilhan dedi ki...

ya ben dılek oyle demeyin allah sabreter bizdde allah gibi sabretelim allah bizim (her ınsanın) bizim gibi kavusturmasını işter bizde bunu basarıp birlerimize kavvusacagızzz

gunlukcugum dedi ki...

selinin dogum gunu kutlu olsun...insallah saglikli mutlu bir yil gecirir ...