Cumartesi, Temmuz 28

DOGUM GUNU PARTISI


Gecenlerde esimin isyerin de calisan lubnanli bir arkadasinin kizinin dogum gunu partisine dsvet edilmistik.Daha hic tanismamistik esiyle Neyseki bekledigimdende sicak kanliydi kadin.Ispanyol bir bayan.Ispanyollar turklere bira daha yakinlar iyi anlasilabilir yani.Selin bayildi ordan oraya kucaktan kucaga gezdi.Tam parti girl mus haberim yok.Hic yabancilik cekmedi.Sanki herkesi daha onceden taniyormus gibiydi.Sizlerle bisey daha paylasmak istiyorum.Benim kizim ne kadar ilginc.birsuru oyuncak oldik kucuk hanima oynasin etsin diye o yine sacma sapan seylerle sarj aleti kavanoz kapagi kalem(en favorisi) tel suzgec vs seylerle oynuyo.Nasil hayal gucunu zekasini gelistirecek bu kiz anlamiyorum.Bir derdimiz daha var nerde bir kagi gorse istahle yiyo.Elinden alinca ortaligi yikiyo.Midesine oturacak diye odum kopuyo.ne yapicam bilmiyorum.iste boyle cins bir kizim var benim.Cocuk iste yaptiklarina akil sir erilimez....

2 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Al benden de o kadar.. Yusufcun da favorileri tencere ve kapakları, limonluk, kablolar, kumanda vs vs.. oyuncakları biraz oynuyor sonra sıkılıyor, ev eşyalarına yöneliyor.. Ama bence hiç anormal değil bu, zekalarını illa oyuncaklar geliştirecek diye bir kural yok.. Bunlar daha kompleks şeyler hatta :)) Çocuklar o yüzden seviyor bence..

süpürgesizcadi dedi ki...

Tencere tava ve tabaklar da bizim favori oyuncaklarimizdi Dilos'da normal yani :))

Dilara'da kücükken parkta kum yerdi hemde kum oyuncaklarinin küregi ile :)) icinde insaat var bu kizin derdim :)))