Salı, Ekim 23

BABACIM GELDI VE GITTI..........







































Cok uzun sure olmus yazmayali.Merak eden arkadaslarim olmus sagolsunlar.Merak etmeyin yine burdayim.Zorunlu bir ara verdim ama guzel bir ara....Babamla bol bol hasret giderdik.Cok kisa da olsa.Isleri nedeniyle sadece on gun kalabildi babam.Buna da sukur.Ya hic goremeseydim.Dolu dolu yasadik bu on gunu...Resimlerde gordugunuz gibi manhattan turu yaptik sevgili aynur ve esi alperde bize katildilar....Cok eglendik.Herkesin hayallerini susleyen,gercektende harika bir yer.
Selin ilk defa gordugu bir insana cabuk kaynayamaz,zor alisir.Hatta aynurun esi alpare hala isinamadi.Bir yillik komsularimiz.Ama inanirmisiniz dedesinie gorur gormez kani isindi,farkli davrandi.Dedesi ilk geldiginde dort aylikti dolayisiyla hatirlamasi mumkun degil.
Kaanimiz da buyudu serpildi kocaman adam oldu.Ek gidalara basladi.Bir ekmek dusmanimiz daha oldu:)
Selin cocugu insan yerine bile koymuyo,gormemezlikten geliyo...
Bu arada hala babamin gidisine alismis degilim kaldi odaya girip,yattigi yataga bakiyorum gozlerim hemen sulaniveriyo.Hava alaninda ugurlamak ayri bir acitiyo insanin icini.Arkasindan bakamadim bile. Canim babam tekrar gorusmek dilegiyle seni cok seviyorum FILIZ








4 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Filiz'cim, Allah kavuştursun canım. Allah tez zamanda annene ve kardeşlerinede kavuşmayı nasip etsin.
Seni merak etmiştim ama resimlere bakınca boşuna teleşlandığımı anladım :) Hep böyle güzel günleriniz olsun.
Öpüyorum kocaman

pınar dedi ki...

ben de merak etmiştim sizi. Allah kavuştursun canım. resimler çok güzel. dedesiyle selinin resmini görünce ben de hemen düşünmüştüm tanımadığı halde selin nasıl da sokulmuş dedesine diye:P kan çekiyor işte.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

Allah kavuştursun, tüm ailene :D
Rabbim daha uzun zamanları bir arada geçirmenizi nasip etsin...

seydur dedi ki...

Allah kavustursun. Insallah en kisa zamanda yine gelir veya siz gidersiniz. Rabbim kimseyi sevdiklerinden uzak birakmasin. Sevgiler, hoscakalin.