Cumartesi, Eylül 8











7 yorum:

pınar dedi ki...

çok tatlı selin maşallah. kocman kız gibi çıkmış fotolarda. yağmur da bu aralar ne şarkı duysa oynuyor:)

Swayline dedi ki...

Kız çocuğuda başka türlü bi şeker oluyor yaaa! şu şirinliğe bakın Maşallah annesi. Çok mutlu bir çocuk Selin.
Kıskançlıkta hiçte hafife alınacak bir konu değil. Bunu anlayışla karşılamak onun bu duygusuyla dalga geçmemek çok önemli. Sakın sakın bunu sevimli bulup şaka yollu takılmak isteyenler olursa izin mizin verme annesi. Bundan kurtulmanız çok daha uzun sürer.

Adsız dedi ki...

Ne kadar mutlu ve neşeli görünüyor. Çocuk gülümsemesi görmek kadar güzeli yok.

Sanem dedi ki...

Merhaba :) İade-i ziyarete geldim ben :) Çok şeker bir kızın var maaşallah. Ne güzel oynuyor. Bizimki de müzik eşliğinde halden hale giriyor oynarken. Güldürüyor bizi. Seninki kaç yaşında?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah güzelime ya..:)) Gözlerinin içi hep böyle gülsün bir ömür. Öyle oynak kızlara da ayrıca bayılırım ben. Yerim onun oynamalarını. Kıskançlığını kafaya takma. Her duyguyu yaşayacaklar elbet. Fındık burnundan öperim onun.:))

NeliF dedi ki...

aaaaaayyyy massallaahh ne kadar tatli bir kızın varr :))Allah bagıslasın canım. benim kucuk kardeslerimin arasındada az yas farki vardi oluyor boyle ufak kiskancliklar ama sonradan yerini ablaliga birakiyor.

blogumu ziyaretin icinde tesekkur ederim yazdigim yazi bana ait degildi bir blog arkadasima ait (saneminpenceresi hatta yukarida yorumu var) bir yaziyi yardim amaci ile kopyalamistim ilgin ve iyi dileklerin icin tesekkurler.. sanirim kampanya amacina ulasmis durumda:) bilgi edinmek icinde bu adrese bakabilirsin opuyorum minigi ve seni...

http://birkedininhatiralari.blogspot.com/

sevgiler:)

iremmm dedi ki...

masallah yaa..ne guzel gozleri var bu kizin :) bu arada normal bir yerde oynayamiyoruz,sehpa üstü ideal bir yer :)))