Pazar, Ağustos 19

EVLILIK YILDONUMU











Yarin hayata yeni baslangic icin attigim adimin ikinci yildonum.Esimle tanisali 3, evlenelim tam 2 sene oldu.Allah bozmasin cok mutluyuz.Aramiza selininde katilmasiyla tam bir cekirdek aile olduk.En buyuk destekcim benim.O olmasaydi,sevgim bu denli buyuk olmasadi, sevemezdim bu sehri ben.Sen benim herseyimsin askim cooooooooook seviyorum seni.Yaslansak bile basinin belasiyim ve hep belesi olmam dilegiyle....








SEYIRLIK DEGIL,OMURLUK OLSUN ....




DILERIM BU DEFA,BU SON OLSUN




BIR YASTIKTA NASIP OLSUN



10 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Filizcim,sağlıkla,mutlulukla çocukalrınızla,torunlarınızla daha nice nice yıllarınız olsun inşallah...
Mutluğuzun daim olması dileklerimle..
Öpüyorum seni

AsYa dedi ki...

tebrikler....
çok mutlu görünüyosunuz Allah bozmasın...

Mutlu sağlıklı nice nice yıllara....

Bu arada çifte düğün mü yaptınız siz,ne kadar güzellll

AYSUN dedi ki...

Allah hep mutlu etsin filizciim. Çok güzelsin gelinliklerle. Ben hala bekliyorum sizin düğün hikayenizi:)

ülkü dedi ki...

Filizcim, evlilik yildönümünüz kutlu olsun. Güzel kizinizla beraber nice güzel seneleriniz olsun insallah :) Öpüyorum seni ve minik Selini.

Emre dedi ki...

E amin demek düşer bizede, bu arada fıstık gibiyiz maşallah, rabbim hep daim etsin birlikteliğinizi sağlıkla ve huzurla:)

Esra dedi ki...

birlikte nice mutlu yillara!!!
Selin ve 10 kardesiyle. :-))))

Kuaybe dedi ki...

Hep omuz omuza, nice uzuuuuunnn, huzurlu yıllara :))

tuna dedi ki...

esin ve selinle birlikte nice yillara :)

Adsız dedi ki...

filiz;
mutlucum sagol canim amin dileklerin icin bende seni cok opyrm

asyacim insallah senin miniginde hayirlisiyla araniza katilirda sizde tam bir aile olursunuz. Bu arada evet asya dugun ve kinamiz beraber oldu.ortada iki gelin,iki damat vardi...

sevgili aysun iltifatlarin ve guzel temennilerin icin tesekkur ederim.dugun hikayemizi bir ara yazicam insallah...

ulku cok sagol bende minik kizini ve seni coook opyrm

emrecim iltifat ediyosun darisi basina insalllaaaaaaaah diyim ben...

esra aslinda seline kizdigim zamanlarda tovbe etmistim baska bir cocuga ama dusunuyorum bir duzine yapmayi dermisim...

Kuaybe canim coook tesekkur ederim sagol...

tunacim sanada cok tesekkurler minigi opuyrm

uykucu dedi ki...

filizcim allah bir yastıkta hepinizi kocatsın(çoluk çocukda dahil)mutluluğunuz eksilmesin .davetiyede bir şey dikkatimi çekti batıkent ilk yerleşim mahallesimi? bende batıkentte oturuyorum ve ilk evimde ilk yerleşimden bir dubleksti.tesadüfe bak..ve fıstık gibi çıkmışsın fotolarda allah nazarlardan saklasın tü tü tü(son nazar yazımı okuduysan:))