Perşembe, Ağustos 16





Bu resimde gordugunuz guzeller ve simdiye kadar gorup gorebileceginiz orta dogu ve balkanlarin en yakisiklisi benim kardeslerim oluyorlar.En ustteki murat on yasinda 5. sinifa gecti,ortadaki melek benden biryas kucuk ceylan gozlum benim ondokuz yasinda ve insallah bu sene universiteli olucak. En alt resimdeki dilek onbir yasinda ve 6. sinifi okucak bu sene insallah.Kendilerini tam iki yildir goremiyorum.Ama biraz daha dayanabilirim heralde yakinda green kartimi alicam allahin izniyle.Simdi bakmayin boyle anlattigima yazarken bile ellerim titriyo.....
Buraya geldigimde anladim ailemin arkadaslarimin ve guzel vatanimin degerini.Allahim bu ne zor biseymis ozlem dedikleri.....
Biz tam dort kiz bir erkek olmak uzere bes kardestik.Birbirimize cok bagli saygili ve ictendik.Babam saygiya cok onem verirdi yaninda asla kotu laf konusamazdik ama burdan itiraf etmek istiyorum babacim sen evden ayrildigin vakit kavga ve kotu sozlere aninda baslardik.Napalim birikoyodu icimizde:p
Keske simdi yanimda olsanizda sizi doya doya opsem....
Size dugun gunumuzun sonunda yasananlardan bahsedip biraz aglatayim:( Dugun sona erip ayrilik vakti geldiginde bizi birakip eve gitmek icin hazirlanmaya basladi ailem.Bu arada biz derken aciklayayim. Cifte dugun yaptik biz. Iki kiz kardes iki erkek kardesle ayni gun evlendik ve ayni evde yasiyoruz hala.Neyse konuya donelim veda vaktiydi artik annemle,babamla sarildik agladik, kucuk erkek ve kiz kardesim nasil agliyolar anlatamam sikica kucaklayip optuler bizi.Bir baktim benim bir kucugum olan melek ortalarda yok.Nedenini sonra anladik bizi uzmemek icin arabaya erkenden oturup aglamaya baslamis son kez bakmaya dayanamamis bize ve ankaraya gidene kadar aglamis(dugun kayseride oldu)Canim benim yaaaa....
Burdan herkese soylemek istiyorum lutfen sevdiklerinizin degerini iyi bilin ve elinizden geldigince kirip,incitmeyin.Cunku ne olacagi hic belli degil.Oyle anlar oluyoki gormek isteyip gorememek insanin canini cok yakiyo...
Hele anne babanin degeri.Firsat buldukca o guzel ellerini,yanaklarini kocamaaaan opun.Belki birgun isteyipte opememek var....
HERSEY COK KEC, DEMEK ICIN, HERSEY COK GEC OLMASIN...
Arkadaslar kusura bakmayin ben daha fazla yazamicam aglamaktan helak oldum.Herkese iyi gunler....


16 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım Filizim,hasretlik çok zor ama bak dünyalar güzeli bir kızın ve çok sevdiğini söylediğin bir eşin var.Onları düşün ve bu hasretliğin seni yıpratmasına izin verme,ailene kavuşağın günlerini hayal et,mutlulukla dolsun yüreğin.Onların sağlıklı bir şekilde sizi beklediklerini ve çok şükür hayatta oldularını düşün.Canım şimdi seni nasıl kucaklamak istedim anlatamam ama inşallah yorumumla bunu sana hissettirebilmişimdir..Öpüyorum seni kocaman

tedarikmucize dedi ki...

Ahh canım yaa inşallah en kısa zamanda green card ını alır sevdiklerinle bol bol hasret giderirsin. Sanırım kızkardeşin ve eşiyle kalıyorsunuz bak en azından o yanında. ve cimcime kızın ve eşin yanında. Tabii herkesin yeri farklı ama şimdilik onlarla yangınını sondurmeye çalış canım cok uzme kendini.

Bir Derin Masalı dedi ki...

Filiz ciğim ne olur kendini toparla. sana ihtiyacı olan bir kızın var. Özlemek çok zor. Gurbet çok zor.Önemli olan ailenin sağlıklı olduğunu bilmek. Ama biliyorum ki sevdiklerin yaşarken onlardan uzak kalmak çok yıpratıcı bir şey. Bir gün yurt dışında yaşayan bir arkadaşım bana " ben ailemi yaşarken kaybettim" demişti şok olmuştum. sonra düşününce hak verdim. Lütfen ağlama toparla kendini ve gül biraz. Ailen de senin için üzülecek oralarda yazık. Bak ne güzel kardeşciğin de yanında. Ya Yapayalnız olsaydın. Öpüyorum canım. İyi bak kendine

Emre dedi ki...

Filizcim merhaba, ağlatıcan ama benide, rabbim sana sabırlar versin canım, hasretlik zor tabi bana demesi kolay davulun sesi misali, değerler demişsin doğru da demişsin önce değeri bilmek gerekli bencede, üzmek, incitmek, esip gürlemek en kolayı ama sonrası zor işte anlayana tabi, neyse canım öptüm ben seni, sil gözyaşlarını:)

Ayşe dedi ki...

Merhaba Filiz, ne güzel pırlanta gibi kardeşlerin var öyle..maşallah..bu arada sende çok gençmişsin yeni farkettim ben..bu gurbetlik uzak yada yakın genellikle çoğumuzda olan bir durum..çok şükür ki bak sağlıkları yerlerinde ve huzurlular, en önemli olan da bu zaten değil mi..hem günümüzde teknolojide öyle gelişmiş durumda ki, en basiti msn sayesinde hergün birbirinizi görebiliyor, seslerinizi duyabiliyorsunuzdur...ne güzel...Rabbim kimseye sevdiklerinin kötü günlerini göstermesin inşallah...

AYSUN dedi ki...

Filiz zor durum gerçekten de. Ne çok özlüyorsundur. Hele de onlar... İnşallah en kısa zamanda buluşursunuz.

gunlukcugum dedi ki...

canım benım rabbım kolaylık gonlune ferahlık versın.bende amerıkadayım senı cok ıyı anlıyorum ama ılk once saglık onemlı sonra tatlı kızın var cok sukur kardesın yanında ben amerıkada hıc arkadası olmayan ve tek basına dogum yapmıs arkadas tanıdım senın yanında kızkardesınde var.su ande turkıyedeyım bır ıstegın olursa emınerkek@hotmail.com adresıne yaz.ınsaallah gelınce tanısırız selam ve dua ıle

Bir Derin Masalı dedi ki...

Filiz ciğim WORDPRESS.COM MAHKEME KARARIYLA NEDENİNİ BİLMEDİĞİM BİR SEBEPLE GEÇİCİ OLARAK KAPATILMIŞTIR. BANA ULAŞMAK İSTERSEN ŞİMDİ YORUM YAZDIĞIM ADRESTEN ULAŞABİLİRSİN.

Adsız dedi ki...

Mutluveumutlu okadar ictensinki keske seninle tanisma firsatim olabilse...

tedarik mucize islemlerimiz basladi en kise zamanda alicaz kartlarimizi insallah evet en azindan tek degilim onlarin varligi hafifletiyo ozlemi...

handecim desteklerin icin sagol oldu sana bu adresten ulasmaya calisirim iyi gunler canim minigi opuyorum...

emrecim cok sagol ya evet kesinlikle sevdiklerinizin kiymetini bilin...

aysuncum allaha dua ediyorum sen isimizi rast getirmesi icin insallah dualarim kabul olur...

rana eslem cok tesekkurler buarada ben sizin blogunuza oncedende girmek icin ugrastim ama giremedim sizi nasil gorebilirim....

Adsız dedi ki...

BISEY DAHA EKLEMEK ISTIYORUM RANA ESLEM HANGI EYALETTESINIZ.GERCEKTEN TANISMA FIRSATIMIZ OLURSA COK IYI OLUR ...

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

Allah tez zamanda kavustursun

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

rabbim tez zamanda hayırlısıyla kavuştursun sizleri inşaallah!

Adsız dedi ki...

Aqua ve talhacigimin annesi guzel dilekleriniz icin tesekkurler amin diyim ben....

renkler dedi ki...

Merhaba, kardeşlerin çok yakışıklı ve güzel. Allah hayırlısı ile kavuştursun. Ne kadar özlediğini tahmin edebiliyorum. Ayrılık çok acı olsa gerek. Ama Allah sağlık versin de herşey düzelir diyorum. Ortanca kardeşin yaşında oğlum var benim de . O da 6. sınıfa geçti:-)

Esra dedi ki...

Uzakta olanin halinden ancak uzakta olan anlar. O kadar iyi anliyorum ki nasil hissettigini. Ben en uzun 4 ay ayri kaldim ailemden ama o bile yuzyil gibi geldi. 2 sene... dusunemiyorum. Umarim en kisa zamanda greencardini alir kosarak gidersin annecigine, babacigina, guzel kardeslerine.
Sevgiler
Esra

EGE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.