Salı, Mart 27

HERKESE MERHABALAR






Zorunlu ve elde olmayan nedenlerden dolayi uzun suredir gorusemiyoruz yine sizlerle.Tam internet sorunu cozuldu derken bu seferde bilgisayar bozuldu.Komsularimiz disneylanda gittiler tatil icin.Giderlerken laptoplarini biraktilar ordan yaziyorum postu.Dun teyzesi selin ve ben is yerine gittik .Cok guzel bir caddede is yerimiz.gitmisken gezinti yapip acikinca mc danold a gittik.selin altini ustune getirdi masanin yerlerin.Patates yeyisine gulmekten olduk.Bu arada selin disini bes aylikken cikardi ve hala iki disi var kocaman oldu disleri baska cikmadi normalmi acaba... Yurumeye calisiyo minik kizim.mobilyalardan tutunurken ellerini birakiyo bir kac saniye ayakta kalabiliyo.Yasini karsilayacaki sanirim.Cok kotu bir aliskanligi var televizyona bayiliyo ozellikle reklamlara.Napicaz bilmiyorum bu arada kanal d haber favorisi mehmet ali birand hayrani resimlerini cektim izlerken tv nin dibine giriyo biz cekiyoruz uzaklastiriyoruz o tekrar yapi gozleri bozulca diye cok korkuyorum.Oglusuuz yiyenim in dogmasina az kaldi hayirlisiyla bbize katilmasini sabirsizlikla bekliyoruz

3 yorum:

pınar dedi ki...

seline maşallah. ne tatlı çıkmış resimlerde. aynı şeyler yağmurda da var. maalesef tv izlemeyi, özellikle yakından izlemeyi seviyor. yağmur da yürüyemiyor daha. emeklemeye yeni başladı. yaşını geçince anca yürücek tembel:)
senin yüzünü de eylem var şarkıcı biliyormusun ona benzettim:)

Adsız dedi ki...

pinarcim tesekkurler selinde konusma yonunden cok tembel hic cabalamiyo ses cikarmak bazi hareketleri yapmak icin gel gel yapmayi bir ayda zor ogrettim mesela bu arada arkadaslarimda benzetiyo beni eyleme

dilek hande ilhan dedi ki...

ay ben bu selını yememde ne yapıyım ya allah tüm dünyadaki annelere veya hamilere böyle tatlı,seker cocuk versin simdide benim kücük kaanım karında yol alıyooo