Pazar, Kasım 12

kizimla yuruste..


uzun cabalar sonucu acmak istedigimiz bloga nihayet kavustuk.Biz; selin, babasi, ben, amcasi ve teyzesi olmak uzere bes kisilik bir aileyiz amerikada yasiyoruz ve ayni evde oturuyoruz.Birsey daha aciklayayim Ablamla benim esimde kardes yani iki kiz kardes iki erkek kardesle evliyiz ilginc gelebilir ama cok buyuk bir sans bence.
Selinin iki annesi var sanki benden cok ilgilenir desem yeridir oda olmasa perisan olurduk bunca isi nasil yetistirirdim.olene kadar beraberiz insallah buarada dugunlerimizde beraber oldu cifte dugun yaptik.fotografida dun yuruyuse ciktigimizda cektik minik kizim nasilda seviniyo disari cikinca sincaplari falan saskinlikla inceliyo...

9 yorum:

umran dedi ki...

Filiz selincik cok tatli masallah.op onu benim yerime.Bende 3 kiz annesiyim ama hala kiz doymuyorum bebeklere:))
arizonadan newyork a sevgiler...

sevilay dedi ki...

Cok tatli masallah. Ne kadar ilginc ve ne kadarda güzel birsey bence. Iki kardes, iki kardesle evli ve bir evde oturuyorsunuz. Harika, ne caniniz s1k1l1r nede evin isinde dert:)

Simdiden cok merak ediyorum, gününüz nasil geciyor, aileleriniz de mi amerikada yasiyor?

Selamlar

SELIN dedi ki...

filiz; imrancim kizlarini gordum gercekten cok tatlilar dunyadaki en buyuk varliga sahipsin yuce allahimizin buyuk lutfu allah her isteyene bu duyguyu yasatsin
insallah..
sevilaycim gercektende cok guzel butun zorluklar yariya iniyor beraber hallediyoruz herseyi ailemiz ankarada burda kimsemiz yok yani...

SELIN dedi ki...

filiz; imrancim kizlarini gordum gercekten cok tatlilar dunyadaki en buyuk varliga sahipsin yuce allahimizin buyuk lutfu allah her isteyene bu duyguyu yasatsin
insallah..
sevilaycim gercektende cok guzel butun zorluklar yariya iniyor beraber hallediyoruz herseyi ailemiz ankarada burda kimsemiz yok yani...

sumuklubocek dedi ki...

masallah Selin hanim da cok ama cok tatliymis.
bu arada gozumuzden kacmadi Selin'le Selim'in (hmmm isimleri cok uydu bu arada) araba koltuklari ayni.
siz nerede (hangi sehirde, eyalette vs) yasiyorsunuz?

SELIN dedi ki...

filiz;kizima talip cikti sanirim oylemi sumuklubocek dusunmeye aliriz bu durumu... bizde newyork long island da oturuyoruz

SELIN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

çok şeker yaa eşekk:) e böle bi teyzesi olunca böle kızın böle kılıklara girmesini normal karşılamak lazım:) kız büyüyünce kim bilir daha neler yapar:) ama yakışıyoo selinciimee (eda)

dilekk dedi ki...

benım askım buyumusde yokusmu yaparmıs ben seniı yerım